Predajňa - Servis - Požičovňa.         ||        Otvorené Po – Pia : 9:00 – 17:00 hod.   |  So : 9:00 – 12:00 hod. |  Ne : Zatvorené    ||      Infolinka + 421 948 570 370

Saris plášť na trenažér - žltý

Kód: 38
€50
Skladom, posielame do 2 dní (>5 ks)
Môžeme doručiť do:
29.4.2024
Možnosti doručenia
  • Rozmer 700 x 25c
  • Farba: žltá
  • Extrémne trvácny plášť s veľmi tichým chodom
  • Pre použitie len s trenažérom

Detailné informácie

Podrobný popis

Plášť je určený na použitie s akýmkoľvek cyklistickým trenažérom, je vyrobený z tvrdšej zmesi, ktorá zabraňuje opotrebovaniu plášťa pri kontakte s oceľovým válcom jednotky odporu na trenažéry.

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Saris je cyklistická značka, ktorú v roku 1989 založili Chris a Sara Fortuneovci v Madisone v štáte Wisconsin. Značka je známa svojimi nosičmi na bicykle, cyklotrenažérmi a ďalším cyklopríslušenstvom. Saris ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú určené pre profesionálnych aj amatérskych cyklistov. Značka sa výrazne angažuje svojimi ekologickými výrobnými procesmi znižujúcimi emisie uhlíka a používaním recyklovateľných materiálov.

Spoločnosť Saris má približne 150 zamestnancov a jej výrobky sa predávajú vo viac ako 50 krajinách sveta. Výrobky značky Saris vynikajú jedinečnou estetikou dizajnu, ktorá spája funkčnosť so štýlom. Jej produkty sú známe svojou trvácnosťou, kvalitou a jednoduchosťou použitia, vďaka čomu sú obľúbenou voľbou medzi cyklistami.

Slogan značky:


”Made for riders, by riders"

…zdôrazňuje jej odhodlanie poskytovať cyklistom výrobky, ktoré spĺňajú ich potreby a sú navrhnuté s ich prispením. Spoločnosť Saris je tiež známa propagáciou cyklistiky, preto aj často sponzoruje tímy a športovcov. Značka podporuje rôzne cyklistické iniciatívy, vrátane Národnej medziškolskej cyklistickej asociácie, Svetovej cyklistickej pomoci a koalície PeopleForBikes.

Zákazníci by mohli uprednostniť Saris pred inými značkami kvôli jej záväzku k ekologickosti, dizajnu a kvalite. Práve zameranie značky na vytváranie ekologických produktov zarezonovalo poslednou dobou u zákazníkov, ktorí si uvedomujú zraniteľnosť životného prostredia.