Predajňa - Servis - Požičovňa.         ||        Otvorené Po – Pia : 9:00 – 17:00 hod.   |  So : 9:00 – 12:00 hod. |  Ne : Zatvorené    ||      Infolinka + 421 948 570 370

Možnosť vrátenia tovaru

Vrátenie tovaru, reklamácia

Aké sú vaše podmienky vrátenia a výmeny tovaru?

Internetový obchod Život s bicyklom ponúka svojim zákazníkom možnosť vrátiť nepoužitý tovar aj po zákonom stanovenej lehote, a to až do 30 dní od prevzatia zásielky. Viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach

Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť, prípadne nebude spĺňať moje požiadavky?

Tovar je možné u nás bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 30 dní od prevzatia od prepravnej spoločnosti. Správnu veľkosť, prípadne variantu Vám odošleme obratom, prípadne sa s vami dohovoríme na alternatíve či vrátení peňazí za tovar. Za opätovné zaslanie vymeneného tovaru Vám už nebudeme účtovať žiadne ďalšie poplatky!

Aký tovar môžem vrátiť?

Zákazník môže vrátiť bez udania dôvodu akýkoľvek tovar zakúpený prostredníctvom stránky www.abicykle.sk. Vrátený tovar však nesmie vykazovať žiadne známky používania zákazníkom, prípadne nesmie vykazovať žiadne jeho poškodenia!

Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?

Po odstúpení od zmluvy a riadnom vrátení tovaru odberateľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu ( najneskôr do 14 dní ) vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú čiastku za tovar vrátane nákladov, ktoré odberateľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Dodávateľ uhradí finančnú čiastku odberateľovi bankovým prevodom na číslo účtu ktoré oznámi dodávateľovi odberateľ.

Ako dlho trvá vyriešenie reklamácie?

Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom čase, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku.

Chcel by som REKLAMOVAŤ TOVAR ktorý som si u vás zakúpil, ako mám postupovať?

Tovar, ktorý chcete reklamovať, zašlite späť na adresu : SLOGER-EU s.r.o., Československej armády 10, 934 01 Levice s popisom vašej reklamácie aj s príslušným dokladom o jeho zakúpení. Podrobný popis ako postupovať v prípade reklamácie tovaru nájdete v sekcii Reklamačný poriadok.

Prišiel mi iný tovar ako som si objednal. Ako postupovať?

Voprede sa ospravedlňujeme za komplikácie. Prosíme o zaslanie chybne dodaného produktu k nám spolu s vyplnením dokumentom o spätnom zaslaní, ktorý musí byť súčasťou zásielky. Obratom zaistíme dodanie správneho tovaru.