FAQ – Najčastejšie otázky k nakupovaniu na eshope
Najčastejšie otázky k nakupovaniu | Nakupujte z pohodlia domova na zivotsbicyklom.sk. Všetok tovar na sklade expedujeme do 24 hodín. Pri kúpe nad 99 € neúčtujeme za dopravu. Nevhodný tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 30 dní. Pre našich stálych zákazníkov sme vytvorili Vernostný program, ktorý Vám ušetrí ďalšie peniaze z každého nákupu.
Na tejto stránke sme spísali všetky najčastejšie otázky ohľadom nakupovania na eshope zivotsbicyklom.sk, ktoré sa nám dostávajú od našich zákazníkov. To vám umožní dozvedieť sa všetko dôležité ešte predtým, než sa rozhodnete nakúpiť.
Aj keď sa snažíme zodpovedať na čo najviac otázok k nakupovaniu na eshope, môže sa stať, že vás napadne otázka, ktorú sme ešte nezodpovedali, alebo si len pred kúpou potrebujete ešte niečo dodatočne ozrejmiť. V takom prípade neváhajte a využite online chat, volajte nám priamo na našu infolinku + 421 948 570 370, napíšte nám cez Kontaktný formulár, alebo ak ste priamo z Levíc a máte cestu okolo, tak navštívte našu predajňu Život s bicyklom, ktorá sídli v Leviciach na Čsl. armády 10. Ak nebudeme môcť hovor prevziať kvôli obsluhovaniu zákazníkov, zavoláme vám naspäť. Ktokoľvek z nášho tímu Život s bicyklom vám rád zodpovie akúkoľvek otázku, alebo otázky, či už ide o tovar alebo samotný spôsob nákupu. Pýtajte sa, každá otázka je dôležitá. Našou snahou je vám byť maximálne nápomocní, aby bolo pre vás nakupovanie príjemné a pohodlné.
Otázky k nakupovaniu na Zivotsbicyklom.sk
Objednávky
Registroval som sa a nedostal som prihlasovacie údaje
Potrebné údaje k prihláseniu Vám prídu po obratom na mail ktorý ste zadali pri vyplňovaní údajov v registrácií. Ak sa tak nestane môžete nás kontaktovať na tel.č. 0948570370, alebo mailom na info@zivotsbicyklom.sk
Dá sa tovar objednať len priamo v e-shope?
Tovar môžete objednať aj telefonicky na tel.č. 0948570370, alebo mailom na info@zivotsbicyklom.sk. Rovnako je možné si prísť tovar objednať k nám na predajňu Život s bicyklom. Upozorňujeme však, že len registrovaní zákazníci nakupujúci v eshope získavajú vernostné body, ktoré môžu použiť ako zľavu pri nákupe.
Dá sa u vás nakupovať bez registrácie?
Nakupovať v e-shope sa dá aj bez registrácie. Pri realizácii objednávky vyplníte údaje o adrese, kam chcete tovar poslať. Upozorňujeme však, že len registrovaní zákazníci nakupujúci v eshope získavajú vernostné body, ktoré môžu použiť ako zľavu pri nákupe.
Možem si tovar vyzdvihnúť osobne?
Áno, tovar si môžete osobne vyzdvihnúť v našej kamennej predajni v Leviciach.
Ako zistím, ktoré produkty sú na e-shope okamžite k dispozícii?
Po rozkliknutí konkrétneho produktu nájdete položku o dostupnosti tovaru, či je na sklade, prípadne aká je dodacia doba. Keď si nie ste istý, môžete sa informovať cez chatovacie okno na stránke eshopu, prípadne mailom.
Ak som si zvolil v objednávke ÚHRADA NA PREDFAKTÚRU, ako mám postupovať?
Ak ste si zvolil úhradu na predfaktúru, dostanete v potvrdzujúcom maily aj všetky potrebné údaje k úhrade. Akonáhle bude platba pripísaná na náš účet, tovar vyexpedujeme.
Čo mám urobiť, ak som zadal nesprávnu doručovaciu adresu?
Oznámte nám správnu doručovaciu adresu čím skôr mailom, alebo telefonicky spolu s číslom objednávky. Kontaktné údaje nájdete na stránke Kontakt
Dostanem objednávku v jednom balíku?
Snažíme sa zabaliť objednávku do jedného balíku, ak to zloženie objednávky umožňuje. Aj v prípade, že bude potrebné použiť viac balíkov, cena za dopravu sa nemení.
Ako zistím v akom stave sa nachádza moja objednávka, či už bola odoslaná?
Stav Vašej objednávky, teda kde sa nachádza, v akom je riešení si možete pozrieť po prihlásení vo svojom účte (Môj účet). Tu nájdete históriu objednávok aj stav aktuálnej objednávky.
Kedy môžem očakávať objednaný tovar?
Pokiaľ máme vybraný tovar skladom a objednáte si ho do 12:00hod, tak tovar ešte v ten deň odosielame. Obvykle dodávame tovar na území celého Slovenska do 24 hodín od expedície prostredníctvom kuriérskej služby, prípadne do 48hodín prostredníctvom služieb Slovenskej pošty.
Objednaný tovar je často „krehkého“ charakteru. Nemôže sa pri preprave poškodiť?
Tovar balíme profesionálne s maximálnym ohľadom na jeho charakter a so snahou predísť prípadnému poškodeniu pri preprave. Taktiež nám pomáha kuriérska služba s ktorou máme dlhoročné skúsenosti a tak sa môžeme spoľahnúť že k balíkom pristupujú zodpovedne.
Čo ak chcem zmeniť alebo zrušiť objednávku?
Objednávku môžete meniť alebo stornovať pokiaľ ešte nebola expedovaná. Kontaktujte nás a my objednávku zmeníme alebo zrušíme. Ak pridáte tovar do objednávky, je možné že sa jej dodanie predĺži.
Vrátenie tovaru, reklamácia
Aké sú vaše podmienky vrátenia a výmeny tovaru?
Internetový obchod Život s bicyklom ponúka svojim zákazníkom možnosť vrátiť nepoužitý tovar aj po zákonom stanovenej lehote, a to až do 30 dní od prevzatia zásielky. Viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach
Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť, prípadne nebude spĺňať moje požiadavky?
Tovar je možné u nás bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 30 dní od prevzatia od prepravnej spoločnosti. Správnu veľkosť, prípadne variantu Vám odošleme obratom, prípadne sa s vami dohovoríme na alternatíve či vrátení peňazí za tovar. Za opätovné zaslanie vymeneného tovaru Vám už nebudeme účtovať žiadne ďalšie poplatky!
Aký tovar môžem vrátiť?
Zákazník môže vrátiť bez udania dôvodu akýkoľvek tovar zakúpený prostredníctvom stránky www.abicykle.sk. Vrátený tovar však nesmie vykazovať žiadne známky používania zákazníkom, prípadne nesmie vykazovať žiadne jeho poškodenia!
Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?
Po odstúpení od zmluvy a riadnom vrátení tovaru odberateľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu ( najneskôr do 14 dní ) vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú čiastku za tovar vrátane nákladov, ktoré odberateľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Dodávateľ uhradí finančnú čiastku odberateľovi bankovým prevodom na číslo účtu ktoré oznámi dodávateľovi odberateľ.
Ako dlho trvá vyriešenie reklamácie?
Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom čase, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku.
Chcel by som REKLAMOVAŤ TOVAR ktorý som si u vás zakúpil, ako mám postupovať?
Tovar, ktorý chcete reklamovať, zašlite späť na adresu : SLOGER-EU s.r.o., Československej armády 10, 934 01 Levice s popisom vašej reklamácie aj s príslušným dokladom o jeho zakúpení. Podrobný popis ako postupovať v prípade reklamácie tovaru nájdete v sekcii Reklamačný poriadok.
Prišiel mi iný tovar ako som si objednal. Ako postupovať?
Voprede sa ospravedlňujeme za komplikácie. Prosíme o zaslanie chybne dodaného produktu k nám spolu s vyplnením dokumentom o spätnom zaslaní, ktorý musí byť súčasťou zásielky. Obratom zaistíme dodanie správneho tovaru.
Bicykle
Je možné vyskúšať bicykle priamo u Vás v predajni?
Z priestorových obmedzení nie je možné uskladňovať všetky modely bicyklov u nás v showroome. Niektoré z modelov máme stabilne na ukážku + vyskúšanie a niektoré je možné po dohode pripraviť k vyskúšaniu. Pre tento prípad nás však včas kontaktujte.
Robíte servis bicyklov?
Áno, máme plne vybavený servis na opravu bicyklov aj elektrobicyklov. Veľmi radi robíme servis na cestné bicykle, takisto aj kvalitné MTB a v nepodstatnej rade servis elektro bicyklov. Lacným “horským bicyklom” z hypermarketov sa snažíme vyhnúť, no za príplatok vieme aj taký zoservisovať.
Máte aj požičovňu bicyklov?
Áno, v našej predajni sa nachádza požičovňa nielen elektrobicyklov ale aj klasických bicyklov. V prípade záujmu nás kontaktujte.
Pomôže mi niekto s výberom správneho bicykla s požičovne?
Samozrejme! Máme príjemný personál, ktorý vám pomôže s výberom bicykla v závislosti od podmienok používania.
Ostatné
Vo vašom eshope nemôžem nájsť produkt, ktorý zháňam a mám oň záujem. Je možné ho u vás objednať?
Napíšte nám na chat alebo na email o aký druh tovaru sa jedná a my sa vám ho pokúsime zohnať s čo najlepšou cenou.
Ako mám s vami najjednoduchšie komunikovať?
Z dôvodu časovej zaneprázdnenosti bohužiaľ nie vždy dokážeme vybavovať telefonické hovory. Preto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali komunikáciu cez chat alebo email pred telefonickou. Na Vaše e-mailové otázky a dotazy sa budeme snažiť odpovedať v pracovné dni vždy maximálne do 24 hodín. Všetky Vaše otázky, prípadne dotazy nám smerujte výhradne na e-mailovú adresu info@zivotsbicyklom.sk , prípadne cez náš online chat na stránke ! Týmto ušetríte veľa nášho času a Vami objednaný tovar sa k Vám dostane v kratšom čase.
Tu nájdete ďalšie dôležité odkazy:
Ako nakupovať v e-shope >>
Vernostný program >>
Ochrana osobných údajov >>
12 dôvodov prečo nakupovať v Život s bicyklom >>
V prípade, že ste nenašli odpoveď na vašu otázku, tu nájdete všetky naše kontaktné údaje >>