Mottez svetelná rampa 7-pól (EU)
Kód: 17Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Svetelná rampa sa vyžaduje k nosičom bicyklov ako duplikované svetelné označenie, ak sú zadné svetlá alebo EČV automobilu zakryté.
7 - pólový konektor na pripojenie k elektrickému obvodu vášho auta
Pre možnosť pripojenia svetelnej rampy odporúčame dokúpenie našej univerzálnej elektroinštalačnej sady s prípojkou (7-pól. zásuvka). Sada je 100% bezpečná a homologovaná a každý autoelektrikár vám túto sadu do auta bez problémov namontuje.
V porovnaní s investíciou do montáže kompletného systému ťažného zariadenia je cena za elektroinštalačnú sadu so 7-pólovou prípojkou vrátane inštalácie polovičná.
Inštalácia svetelnej rampy
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Saris je cyklistická značka, ktorú v roku 1989 založili Chris a Sara Fortuneovci v Madisone v štáte Wisconsin. Značka je známa svojimi nosičmi na bicykle, cyklotrenažérmi a ďalším cyklopríslušenstvom. Saris ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú určené pre profesionálnych aj amatérskych cyklistov. Značka sa výrazne angažuje svojimi ekologickými výrobnými procesmi znižujúcimi emisie uhlíka a používaním recyklovateľných materiálov.
Spoločnosť Saris má približne 150 zamestnancov a jej výrobky sa predávajú vo viac ako 50 krajinách sveta. Výrobky značky Saris vynikajú jedinečnou estetikou dizajnu, ktorá spája funkčnosť so štýlom. Jej produkty sú známe svojou trvácnosťou, kvalitou a jednoduchosťou použitia, vďaka čomu sú obľúbenou voľbou medzi cyklistami.
Slogan značky:
”Made for riders, by riders"
…zdôrazňuje jej odhodlanie poskytovať cyklistom výrobky, ktoré spĺňajú ich potreby a sú navrhnuté s ich prispením. Spoločnosť Saris je tiež známa propagáciou cyklistiky, preto aj často sponzoruje tímy a športovcov. Značka podporuje rôzne cyklistické iniciatívy, vrátane Národnej medziškolskej cyklistickej asociácie, Svetovej cyklistickej pomoci a koalície PeopleForBikes.
Zákazníci by mohli uprednostniť Saris pred inými značkami kvôli jej záväzku k ekologickosti, dizajnu a kvalite. Práve zameranie značky na vytváranie ekologických produktov zarezonovalo poslednou dobou u zákazníkov, ktorí si uvedomujú zraniteľnosť životného prostredia.